Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia (EAB)

deab retall

>> Web del DEAB
>> Més informació del DEAB a la UPC

El departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia (DEAB) imparteix docència a l'ESAB exclusivament. De fet, és en el mateix edifici de l'ESAB on hi té la seu. Per tant, els seus membres també hi desenvolupen la recerca, que es basa fonamentalment en quatre grups de recerca, entre d'altres:

A més d'aquests grups de recerca, hi ha professorat adscrit al DEAB que desenvolupa la seva recerca amb col·laboració amb d'altres departaments i/o universitats. Podeu consultar la totalitat de les àrees d'expertesa en les quals es desenvolupa recerca des de l'ESAB a Transferència de Tecnologia.
darrera modificació: Octubre 2013