Departament de Física i Enginyeria Nuclear (FEN)

FEN

>> Web del FEN
>> Més informació del FEN a la UPC

El Departament de Física i Enginyeria Nuclear imparteix docència a l'ESAB i per tant hi desenvolupa la seva recerca. Concretament el PDI del FEN membres de l'ESAB formen part de dos grups de recerca

A més d'aquests grups de recerca, hi ha professorat adscrit al FEN que desenvolupa la seva recerca en col·laboració amb d'altres departaments i/o universitats. Podeu consultar la totalitat de les àrees d'expertesa en les quals es desenvolupa recerca des de l'ESAB a Transferència de Tecnologia.
darrera modificació: Octubre 2013