Sessió Informativa Nous Estudiants

Sessió informativa el 13 de juliol de 2012 per als estudiants de nou ingrés de Grau

Per aconseguir més informació sobre els estudis de Grau i sobre el procediment de matriculació, és molt recomanable assistir a la sessió informativa que es farà a l'Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) a l’aula 21, a la segona planta de l’edifici.

Aquesta sessió és important perquè ajuda a aclarir dubtes i situacions particulars. Si no s’hi pot assistir personalment, és recomanable enviar-hi algú.

El mateix dia 13 de juliol, a la sessió informativa, s’informarà del dia i l’hora assignats per fer la matrícula.

L’ordre de matrícula també es publicarà al web de l’Escola www.esab.upc.edu., a partir d’aquest dia.

1a. Si voleu matricular-vos al Grau en Enginyeria Agrícola o al Grau en Enginyeria Agroambiental i del Paisatge cal que assistiu a la sessió informativa que es farà de 10:30 a 12:00 hores.
2a. Si voleu matricular-vos al Grau en Enginyeria Alimentària o al Grau en Enginyeria dels Sistemes Biològics cal que assistiu a la sessió informativa que es farà de 12:00 a 13:30 hores.

Trobaràs el Servei de Gestió Acadèmica a:

Edifici Campus (D7) planta baixa
C. Esteve Terradas, 10
08860 Castelldefels
Campus del Baix Llobregat

L’horari d’atenció al públic d’aquest servei és de dilluns a divendres de 10:00 h a
13:30 h.
darrera modificació: Octubre 2012