Espais per estudiar el CBL durant el període d'exàmens.

PERIODE D'EXÀMENS - GENER/FEBRER 2012:  Espais per estudiar al Campus del Baix LLobregat

1. BIBLIOTECA BCBL

Oberta de dilluns a divendres de 9 a 21 hores. Excepcionalment durant aquest període d'exàmens finals,  la planta 2, l'aula de formació i l'aula de fons antic seran exclusivament per estudiants UPC.

Tots els espais de la biblioteca que no estiguin tancats seran d'exclusiu silenci. Les aules d'estudi (planta 2), l'aula de formació i l'aula del fons antic (planta 1) seran per treballar/estudiar en grup.

2. EETAC (Aula 130G)

L'Aula 130G romandrà oberta de dilluns a diumenge( 24 hores diàries) per estudiar. S'obrirà dues setmanes abans del període d'exàmens i romandrà oberta durant tot el període d'exàmens. La franja de 6 a 7 del matí romandrà tancada per tal de facilitar les tasques de neteja.

3. ESAB

Hi haurà 3 aules d'estudi distribuïdes en 3 plantes que estan al servei dels estudiants de 8 a 21 hores de dilluns a divendres.

4. SALA D'ESTUDI EDIFICI DE CAMPUS (al costat del Bar)

Oberta de dilluns a diumenge les 24 hores. S'obrirà dues setmanes abans del període d'exàmens i romandrà oberta durant tot el període d'exàmens. La franja de 6 a 7:45 del matí  romandrà tancada del matí per tal de facilitar les tasques de neteja. Per accedir-hi a partir de les 21:00h caldrà sol·licitar l’accés.

Nombre de places: 110
darrera modificació: Octubre 2012