II Curs d'Introducció a la Recerca Oceanogràfica

Desprès de l`èxit assolit amb la primera edició, ACOIO organitza el II Curs d'Introducció a la Recerca Oceanogràfica, sota la direcció de la Dra. Creu Palacín, professora de l`Universitat de Barcelona, i impartit per professorat de la Universitat de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya i investigadors dels centres d’investigació del CSIC.

El curs està dirigit a estudiants i llicenciats (CC del Mar, Biologia, CC Ambientals, Geologia, Enginyeries...) i de postgrau, ja que proporciona un enfocament ampli i complementari de la investigació en oceanografia, aportant una visió del conjunt del procés des del plantejament inicial, planificació d’una campanya d’investigació i divulgació dels resultats. (www.acoio.org/ca/cursos).

Data d’inici: 9 de juliol de 2012 fins al 13 de juliol de 2012

Horari: De 9.00 a 18,30 hores.

Lloc: Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona. (Avda. Diagonal 645. Metro Palau Reial).

S’obtindrà un diploma/certificat d’aprofitament si s’ assisteix al 90% del curs.

Preu Socis i Sòcies d´ACOIO: 145 euros. No socis/es: 165 euros

Per a qualsevol dubte, escriure’ns a cursos@acoio.org.

darrera modificació: Octubre 2012

Notícies ESAB