2 de maig La Transmissió del coneixement des del centenari de l'ESAB a l'Ebook dels dossiers tècnics

La publicació Dossier Tècnic es va iniciar l’any 2005  i des de llavors ha anat sortint periòdicament fins el darrer numero 54 publicat el mes de març d’aquest any 2012. El Dossier Tècnic s’ha constituït com un vincle més entre el col·lectiu agrari i agroalimentari, l’administració i els centres d’investigació i recerca d’arreu de Catalunya que són els que generen els seus continguts.
En el cas del Dossier Tècnic volem transmetre el coneixement, sense perdre el rigor científic-tècnic,   dels qui l’han generat, però a la vegada que no sigui dificultós d’entendre pels destinataris que són des de titulats universitaris fins empresaris agraris i alimentaris.
L’èxit de Dossier Tècnic es fonamenta, sense cap mena de dubte, en fer palès el diàleg existent entre el món de la recerca i de l’experimentació amb el de l’empresariat agrari i agroalimentari, del què s’esdevé la transferència de coneixement i la capacitat de generar innovacions tècniques.
El dia 2 de maig a les 12,15 h, es presentarà el recull dels números 26-50 del Dossier Tècnic, en el marc de les activitats programades en el centenari de l’ESAB a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona-Campus Baix Llobregat de la  UPC (Parc Mediterrani de la Tecnologia) a Castelldefels,
El present recull dels números 26 al 50 del Dossier Tècnic que es presenta, és una mostra de la diversitat temàtica que s’ha pretès donar des del primer moment  per tal d’abastir tots els sectors productius i àmbits d’interès per al conjunt del sector agrari i agroalimentari català.

darrera modificació: Febrer 2013