Societat

El nostre compromís
Societat1Formació, recerca i transferència de tecnologia han estat els puntals de l'activitat social de l'Escola.

Al llarg de tot aquest temps hem intentat retornar a la societat el fruit del nostre esforç.  Ha estat una convivència simbiòtica i evolutiva que ens ha permès contribuir al desenvolupament i la difusió de les tecnologies pròpies de les societats més avançades  del món.

Volem aprofitar l'oportunitat que ens ofereix el centenari per millorar en tots els  aspectes anteriors i també per establir un nou compromís en les nostres relacions futures.

Societat4Més enllà de la formació reglada, volem ser un centre
de referència dins de les nostres especialitats, un centre
transmissor d'actituds  i coneixements envers el nostre
entorn.